Hoe gaan wij met terugbetaal- en retourneringen om?
Bij ons staat klanttevredenheid voorop. Hieronder vindt u alle informatie over ons terugbetaal- en retourneringsbeleid.
Herroepingsrecht (Bedenktijd)
U heeft het recht om uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Dit betekent dat u binnen deze periode kunt besluiten het product terug te sturen.
Retourzendingen
Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, zijn de kosten voor de retourzending voor uw eigen rekening, tenzij anders is overeengekomen. Retourzendingen geschieden altijd op risico van de klant. Dit betekent dat wij niet verantwoordelijk zijn voor beschadigingen of vermissing tijdens het transport. De volgende voorwaarden zijn van toepassing:
Het product moet onbeschadigd en ongebruikt zijn.
Het product moet in de originele staat verkeren, zodat het opnieuw verkocht kan worden. Is dit niet het geval, dan kunnen wij het aankoopbedrag niet terugbetalen.
Gepersonaliseerde producten
Gepersonaliseerde producten, zoals artikelen die op maat zijn gemaakt of voorzien van een persoonlijke tekst, kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het product gebrekkig of defect is bij ontvangst. Aangezien deze producten speciaal voor u zijn vervaardigd, vervalt het herroepingsrecht zodra de productie van het gepersonaliseerde artikel is gestart.
Terugbetaling
Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten, zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugstorten. Dit gebeurt binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen.
Klachten
Heeft u een klacht over het ontvangen product? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zoeken wij samen naar een passende oplossing. In sommige gevallen sturen wij u een retourformulier, waarna u het product kunt terugsturen.
Indien u vragen heeft over ons retour- en terugbetalingsbeleid, neem gerust contact met ons op! We helpen u graag verder.
